C o f f i e T i m e

coffietime
C o f f i e T i m e
20 Takip Ettiklerim
23 Takipçilerim
Tüm Bloglarım
Takipçilerim (23)
ilkerceliklivehome avatarfaniniz edwardcilar fulyanisan senagifler winxfasihon isimsizblogumuz luxuryy Eudaimonia ladytwins babacanpesenkurdu hollywoodcelebritysgossip sinemkiz96 bestbaku sanathaberleri kankiler-ipek lienna edisonbuse pieceofme banamor bal mypage

-Ortaklanıyorum :D

Arkadaşlar, Bu blogu burada bırakıyorum .. Ben MD (Mileynindunyasi) ile ortak olmuş durumdayım (: Hoşçakalın. STONE BABY.

Devamı

Coffie Time Geri Dönüyor ! ORTAK ARIYOR !

Abi ben burdan kopamıyorum :D Şu hale bakın ki ko pa mı yo rum :D Blogcu...

Devamı

Coffietime - veda ..

Evet .. yanlış okumadınız.Bunca zamandır neden yazı yazmıyordum sanıyordunuz ? Ben 6 senelik blogcu Melike,sıkıldım...

Devamı

Kahve icons <3

Bizim tema değil ama blog ismi Kahveli .. İcon icon icon '' s <3 ...

Devamı

Candygirl24'ten sobe (:

Candygirl 24 (Kübra olur kendileri)' den sobe gelmiş ...

Devamı

Cattonsindy '' sobelendim

Cattonsindy (sinem) tarafından sobelendiiim,cevaplıyorum (: Neden bir blog açmaya karar verdin ? Yazı yazmayı , arkadaşlar...

Devamı

Yorum Kampanyası - BİTTİ

Yorum Kampası <3 KAMPANYA ARTIK GEÇERLİ DEĞİLDİR I LOVE YOU | By Melike |

Devamı

Çikolata <3

Çikolata, dünyanın en sevilen yiyeceklerinden biridir ve tropik kakao ağacının çekirdek denen tohumlarından yapılır....

Devamı

En Dost Blog '' Coffietime

En dost blog seçilmişim =D Bundan sonra en manyak blog ödülünü almak isterim...

Devamı

Makyaj yarışmasına katılanlar ''

Makyaj yarışmasına katılan arkadaşlarım (: Lütfen yukarıdaki resme makyaj uygulayıp , blogunuza koyunuz . KATILANLAR JustMCS,...

Devamı

Defne Joy Foster :(

Bu acı haberi dün sabah saatlerinde aldım Allah'ım .. Defne Joy Foster öyle canlı,öyle hayat...

Devamı

Stock icon <3

Stock iconlar buldum ve paylaşmak istedim (: ...

Devamı

Yeni Sezon '' mavili <3

Selam blogcu alemi ! Birkaç gündür moladaydım ve Happycafe'den istek istemiştim (: Sağolsunlar onlarda bana...

Devamı

Karma <3

Merhaba gençlik ! Bugün karne aldık,nasıl karneniz bakayım :D Ben ; Teşekkür aldım (8.sınıf olursan...

Devamı

Anlık - Yorum kampanyası '' BİTTİ !

Bu yazının altına 5 yorum yapan ilk 3 kişiye 10 yorum benden <3 1. Newcolour 2....

Devamı

Makyaj yarışması <3

MAKYAJ YARIŞMASI <3 Makyaj yarışması yapıyorum arkadaşlar <3 Yukarıda verdiğim Selena Gomez resmine makyaj yapacaksınız,bende...

Devamı

Haddini bil !

Bana bak .. Haddini bil her kimsen ! Beren'den nefret edermişte - Dragobaku soğuk gelmişmişte...

Devamı

Forumum | Lütfen bakın - Üye olun |

Arkadaşlar bi forum açtım .. Beren Saat Fan Kulübü (: Lütfen herkes üye olsun özellikle ;...

Devamı

Yasemin yorum yazmış (:

Yorum yazmışsın 2 sene sonra,çok mutlu oldum inan bana '' Yaa,sen blogcuyu bıraktığın gün ben ağlamıştım.Çok...

Devamı

En güzel imza yarışması bitti ! :D

EN GÜZEL İMZA YARIŞMASI BİTTİ ! Eveet .. neredeyse 2 haftadır süren yarışmamız ...

Devamı

Yeni sezon temsili ;)

Selaam (: Bi kaç gündür ortalıkta yoktum nasıl şablon yapsam diye karalara bağladım ...

Devamı

Coffie Time Tatilde !

Coffie Time ' bi süreliğine tatilde :D Şimdilik kapalı sayılır.Şablon mablon yapıcam ondan...

Devamı

Mükemmel Blog olmuşuuum (:

Cattonsindy (Sinem'im) tarafından En mikkemmel blog seçilmişim <3 Sende harikasın bitanem - seni seviyorum baby...

Devamı

Happycafe '' imza yarışması için (:

Yukarıdaki imza benim Hapycafe İmza Yarışması için yaptığım imza (: Şimdi bana bu imza...

Devamı

Bu ünlü kim - BİLİNDİ

Bu ünlüyü bilen ilk 3 kişiye 5 yorum (: Lütfen ismini yazınız . 1. Mileynin...

Devamı

Cattonsindy'me <3

Geçmiş olsun kankam benim <3 Köpeğinin ölmesine çok üzüldüm ve seni çok iyi anlıyorum...

Devamı

Bil - Bul BİLİNDİ

- Aşağıdakini ilk bilene 3 yorum :D SERENAY SARIKAYA -- Aşağıdakini ilk bilene 3 yorum...

Devamı

Yorum kampanyası <3

Yorum .. Yorum .. Yorum tekrar tekrar yorum :D Şimdi bu yazının altına 5...

Devamı

Stock icon <3

Valla canım çok sıkkın şuan.Nedenini söylemek istemiyorum.Benim için tam bir hayal kırıklığı .. Biraz icon paylaşmak...

Devamı

MD ve HC ' ye hediye <3

Bu avatarlara bitiyorum .. ve her yazımın başına koymaya çalışıyorum (: Mileynin Dunyasi [MD]...

Devamı

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !